سوجی پیزا بنانے کا طریقہ

Sooji Pizza Recipe

اگر آپ غیر صحت بخش مائدہ پر مبنی پیزا میں شامل نہیں ہونا چاہتے ہیں تو سوجی پیزا ایک ہونٹ سماکنگ ڈش ہے۔ سوجی پیزا کو روٹی کی مدد سے گھر پر آسانی سے بنایا جا سکتا ہے۔ اس صحت بخش نسخہ کو تیار کرنے کے لیے آپ کو صرف براؤن بریڈ سلائسز، سوجی، دہی، ملائی، پیاز، ٹماٹر، شملہ مرچ، کالے زیتون، نمک اور کالی مرچ پاؤڈر کی ضرورت ہے۔ آپ پیزا کو خوشگوار ذائقہ دینے کے لیے اوپر کچھ پنیر ڈال سکتے ہیں، تاہم، یہ مرحلہ مکمل طور پر اختیاری ہے اور اسے چھوڑا جا سکتا ہے۔ یہ پیزا بنانے کی ترکیب اتنی آسان ہے کہ آپ اسے لفظی طور پر صرف 20 منٹ میں تیار کر سکتے ہیں۔ Sooji Pizza بچوں کے ساتھ ساتھ بڑوں کے درمیان فوری ہٹ ہو جائے گا۔ آپ کو اس پیزا کو بیک کرنے کی بھی ضرورت نہیں ہے، کیونکہ آپ اسے تیل کے چند قطروں کے ساتھ نان اسٹک پین پر آسانی سے پکا سکتے ہیں۔ یہ سوجی پیزا آپ کے ذائقہ کی کلیوں کو صحت مند طریقے سے مطمئن کرے گا اگر آپ فی الحال کسی غذا کی پیروی کر رہے ہیں۔ آخر میں، سوجی پیزا کو اوریگانو، مرچ فلیکس سے گارنش کریں اور اسے کیچپ یا اپنی پسند کے کسی اور ڈپ کے ساتھ سرو کریں۔ اس نسخہ کو آزمائیں، اس کی درجہ بندی کریں اور ہمیں بتائیں کہ یہ کیسا نکلا۔

سوجی پیزا کے اجزاء

4 سلائس براؤن بریڈ
1/2 پیاز
1/2 شملہ مرچ (ہری مرچ)
نمک حسب ضرورت
4 کھانے کے چمچ دہی (دہی)
کم چکنائی والا موزاریلا پنیر حسب ضرورت
1 کپ سوجی
1/2 ٹماٹر
10 سیاہ زیتون
1/2 چائے کا چمچ کالی مرچ
2 کھانے کے چمچ تازہ کریم
1 کھانے کا چمچ سبزیوں کا تیل

سوجی پیزا بنانے کا طریقہ

مرحلہ 1 مکسچر تیار کریں۔
ایک پیالے میں سوجی، دہی، تازہ کریم شامل کریں۔ گاڑھا بیٹر تیار کرنے کے لیے نمک، کالی مرچ ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس میں کٹی پیاز، ٹماٹر، شملہ مرچ ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ مرکب کی مستقل مزاجی گاڑھی ہو۔

مرحلہ 2 سلائسوں پر پھیلائیں۔
براؤن بریڈ سلائسز کو پلیٹ میں رکھیں اور ان میں سے ہر ایک پر مکسچر کو برابر تقسیم کریں۔ پوری روٹی کو ڈھانپنے کے لیے مکسچر کو اچھی طرح پھیلائیں۔ اب ہر سلائس پر 1-2 کھانے کے چمچ گرے ہوئے موزریلا پنیر ڈالیں۔ زیتون کے کچھ ٹکڑوں کے ساتھ اوپر کریں اور اپنے ہاتھوں سے آہستہ سے دبائیں.

مرحلہ 3 روٹی پیزا پکائیں
اب ایک نان اسٹک پین پر تیل کے چند قطرے ڈالیں۔ بریڈ سلائسز کو توے پر اس طرف سے رکھیں جس پر بیٹر پھیلا ہوا ہے۔ انہیں گولڈن براؤن ہونے تک پکنے دیں۔ اب دوسری طرف پھسل کر مزید دو منٹ تک پکنے دیں۔

مرحلہ 4 پیش کرنے کے لیے تیار ہے۔

ایک بار جب تمام سلائسیں پک جائیں تو انہیں ٹماٹو کیچپ کے ساتھ سرو کریں اور مزے کریں۔


Discover more from Bareera.pk

Subscribe to get the latest posts to your email.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *